biall.com.pl
Witaj na stronie BIALL Sp. z o.o. Jesteś tutaj: Strona główna » Serwis

Serwis

Zgłoszenie reklamacji

Regulamin usług serwisowych Biall Sp. z o.o.

Obowiązuje od 2012-12-10

Warunkiem przyjęcia sprzętu do serwisu jest wypełnienie formularza reklamacyjno-serwisowego online na stronie www.biall.com.pl lub w przypadku braku dostępu do internetu skontaktowanie się z serwisem w celu podania niezbędnych informacji potrzebnych do wypełnienia formularza.
We wszelkich kontaktach z serwisem w sprawie przekazanego sprzętu należy podać nr ID zgłoszenia!
Koszt przesyłki sprzętu do serwisu ponosi zlecający. Przesyłki dostarczone na koszt Biall Sp. z o.o. mogą spotkać się z odmową przyjęcia.

Okres naprawy urządzenia standardowo wynosi 21 dni lub 28 dni roboczych w przypadku importu podzespołów od producenta.
Czas realizacji naprawy liczony jest od daty przyjęcia urządzenia przez serwis (patrz formularz online)

WAŻNE !!!
Zanim zwrócisz urządzenie do serwisu - zapoznaj się uważnie z jego instrukcją obsługi. Częstą przyczyną przekazania towaru do naprawy jest nieznajomość zasady działania, funkcji, zachowań czy indywidualnych cech sprzętu, które opisane są w jego instrukcji obsługi (sprawdź baterie itp.).
Dokładnie wypełnij druk zgłoszenia - kompletne informacje pomogą naszemu serwisowi szybko i sprawnie zapoznać się z danym przypadkiem, a pełne dane kontaktowe są niezbędne w konieczności uzupełnienia informacji dotyczących reklamowanego / naprawianego sprzętu.
Opis usterki / uszkodzenia powinien zawierać informacje o tym, czy urządzenie działa, jakie stwierdzono nieprawidłowości, podczas jakich czynności, przy użyciu jakiej funkcji występuje usterka, jakie wielkości są błędnie mierzone itp. Kiedy i po jakim zdarzeniu stwierdzono nieprawidłową pracę. Jeśli urządzenie nie włącza się - czy było tak od początku, czy dopiero po jakimś zdarzeniu.
Przykładowy zapis „miernik źle mierzy” wydłuży czas przebywania urządzenia w serwisie i może skutkować wyższymi kosztami naprawy - nasz personel zmuszony będzie sprawdzić działanie wszystkich funkcji i trybów pracy zanim znajdzie ów źle działający.

Naprawa gwarancyjna:

  1. Warunkiem przyjęcia do naprawy gwarancyjnej, jest dostarczenie w/w urządzenia z pełnym wyposażeniem, oryginałem karty gwarancyjnej oraz wydrukiem formularza reklamacyjnego-serwisowego lub podaniem nr ID zgłoszenia. W razie wątpliwości dotyczących wyposażenia urządzenia skontaktuj się z serwisem.
  2. W przypadku, gdy nadesłane do naprawy urządzenie jest sprawne (reklamacja nieuzasadniona) lub nadesłane z formularzem reklamacyjno-serwisowym nie zawierającym opisu objawów uszkodzenia, usterki, za czynności związane z ekspertyzą urządzenia, pobierana będzie zryczałtowana opłata w kwocie 10% wartości netto testowanego urządzenia, jednakże nie mniej niż 25 zł netto. Ponadto wysyłka takiego urządzenia, zostanie zrealizowana na koszt odbiorcy.
  3. Produkt dostarczony do naprawy bez oryginalnej karty gwarancyjnej (ew. dowodu zakupu towaru, do którego karta gwarancyjna nie jest wydawana) nie będzie podlegał procedurze reklamacji, do czasu uzupełnienia wymaganych dokumentów. Czas oczekiwania na wymagane dokumenty nie może przekroczyć 7 dni roboczych od daty dostarczenia produktu reklamacyjnego do serwisu. Po tym terminie towar może zostać odesłany na koszt odbiorcy.
  4. Urządzenie z usuniętym, zmienionym lub zamazanym numerem fabrycznym będzie traktowane jako urządzenie przekazane do naprawy odpłatnej.
  5. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe na skutek: przepięć sieci zasilającej, uszkodzeń fizycznych, termicznych, zalania lub noszące ślady niewłaściwej eksploatacji (niezgodnej z instrukcją obsługi), niewłaściwego podłączenia innych urządzeń peryferyjnych oraz samowolnych przeróbek lub zmian konstrukcyjnych, czy też zużytych baterii.
  6. Niewłaściwie zapakowana przesyłka grozi dodatkowym uszkodzeniem urządzenia i utratą gwarancji!!!
  7. W przypadku, gdy reklamujący ma zastrzeżenia po naprawie urządzenia, co do poprawności jego działania, możliwa jest weryfikacja parametrów tego sprzętu w niezależnej firmie świadczącej usługi wzorcowania.
    Przy pozytywnej weryfikacji urządzenia przez laboratorium potwierdzonej świadectwem wzorcowania (urządzenie w pełni sprawne), całkowite koszty związane z tą operacją ponosi reklamujący.
  8. Zlecenie wykonania usługi jest jednoznaczne z akceptacją powyższych warunków.

Naprawa odpłatna (pogwarancyjna):

  1. Serwis przyjmuje do naprawy wyłącznie sprzęt z własnej dystrybucji Biall Sp. z o.o. W innych przypadkach prosimy o uprzedni kontakt.
  2. Warunkiem przyjęcia do naprawy odpłatnej (pogwarancyjnej) jest dostarczenie produktu z pełnym wyposażeniem oraz wydrukiem formularza reklamacyjnego-serwisowego lub podaniem nr ID zgłoszenia. W razie wątpliwości dotyczących wyposażenia urządzenia skontaktuj się z serwisem.
  3. W przypadku, gdy nadesłane do naprawy urządzenie jest sprawne lub nadesłane z formularzem reklamacyjno-serwisowym nie zawierającym opisu objawów uszkodzenia, usterki, za czynności związane z ekspertyzą urządzenia, pobierana będzie zryczałtowana opłata w kwocie 10% wartości netto testowanego urządzenia, jednakże nie mniej niż 25 zł netto. Ponadto wysyłka takiego urządzenia, zostanie zrealizowana na koszt odbiorcy.
  4. O ile klient nie określi górnej granicy kosztów naprawy, bez akceptacji wykonujemy naprawy do kwoty 150zł lub 20% netto obowiązującej wartości nowego sprzętu.
  5. W przypadku rezygnacji z naprawy, koszt badania sprawdzającego urządzenie wynosi 25 zł netto (fakturowanie tylko w przypadku rezygnacji z usług serwisu).
  6. W przypadku, gdy reklamujący ma zastrzeżenia po naprawie urządzenia, co do poprawności jego działania, możliwa jest weryfikacja parametrów tego sprzętu w niezależnej firmie świadczącej usługi wzorcowania.
    Przy pozytywnej weryfikacji urządzenia przez laboratorium potwierdzonej świadectwem wzorcowania (urządzenie w pełni sprawne), całkowite koszty związane z tą operacją ponosi reklamujący.
  7. Na wykonaną usługę, wymienione elementy udzielana jest 3 miesięczna gwarancja, która jest wypisywana w dniu naprawienia urządzenia.
  8. Formą płatności za usługi serwisowe jest gotówka (przedpłata, za zaliczeniem pocztowym itd.). Zlecenie naprawy powinno być wypełnione przez osobę odpowiedzialną za kontakt w sprawach reklamacji i napraw.
  9. Zlecenie wykonania usługi jest jednoznaczne z akceptacją powyższych warunków.

Newsletter

ZAPISZ SIĘ
wypisz

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego „Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”, udzieloną przez PFR SA.

na zamówienie
na zamówienie
dostępny
dostępny
dostępny
do 3 dni