Cel
Mając na uwadze, że zadowolenie i satysfakcja Klienta jest warunkiem trwałego powodzenia Firmy, Kierownictwo BIALL Sp.z o.o. przyjęło następujące cele w Polityce Jakości:
- osiągnięcie wiodącej pozycji na rynku krajowym w zakresie dostaw aparatury pomiarowej, narzędzi, końcówek i akcesoriów kablowych, techniki lutowniczej oraz złącz współosiowych
- sprostanie obecnym i przyszłym oczekiwaniom naszych klientów,
- gwarantowanie naszym Klientom oczekiwanej jakości usług.
Nasze cele chcemy osiągnąć poprzez:
- szybką reakcję na potrzeby Klientów i dopasowywanie się do ich potrzeb,
- nawiązanie współpracy z nowymi dostawcami
- rozszerzenie oferty
- dokonywanie planowych kontroli Systemu Jakości i oceny jego funkcjonowania
- systematyczne podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz ich świadomości odnośnie odpowiedzialności za jakość
- konsekwentną realizację oraz doskonalenie Systemu Jakości według Normy PN-EN ISO 9001:2009
- zapewnienie przez Zarząd niezbędnych zasobów dla realizacji Systemu Jakości
- rozwój firmy i stałe doskonalenie jakości naszych usług,
Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”,
udzieloną przez PFR SA.